Background Image

Nieuws

Partners gezocht voor succesvol mailingsysteem

Na wat omwegen kwam Kevin Schuyffel van That’s Marketing! tot de conclusie dat samenwerken met andere ondernemers de beste manier is om te groeien met zijn concept That's Mail!. Daarom zoekt hij nu meer partners die zijn nieuwsbrievensysteem op de markt willen zetten. Zijn partnerprogramma is een supersofte formule: partners opereren onder hun eigen naam en kiezen zelf hun verdienmodel. Maar… pas als ze gedegen door ons zijn getraind, vertelt Kevin.

De nieuwe huisstijl van That's Marketing!

Veel ondernemers herkennen het: vol enthousiasme start je jouw bedrijf, maar na een paar jaar kom je erachter dat je een andere richting in wilt slaan.

Vijf jaar geleden begon ik mijn eigen bedrijf, That’s Marketing!. Ik bedacht naast een pakkende naam een bijpassend logo en liet daarbij een complete huisstijl ontwerpen. Al snel kwam ik tot mijn eerste tegenvaller. Een andere ondernemer maakte bezwaar tegen mijn bedrijfsnaam, dus ik moest ik weer opnieuw naar de tekentafel. Omdat ik (zo gedreven als ik ben) gas wilde geven, heb ik het logo gehouden en enkel de naam veranderd in That's Marketing!. Hop en gaan!

Vliegende start bij That's Mail!

Hoeveel ervaring binnen de branche heb je daadwerkelijk nodig? Logischerwijs zou je denken dat je de nodige marketingervaring moet hebben of een echte sales tijger moet zijn, om als partner de formule van That’s Mail! succesvol te implementeren. Echter niets is minder waar.

Niemand hoeft het wiel opnieuw uit te vinden

Als startend ondernemer komt er veel op je bord te liggen. Je moet klanten werven, een eigen administratie opzetten, overeenkomsten waterdicht krijgen en tekenen en misschien spring je in het diepe en ga je direct presentaties geven om naamsbekendheid te genereren. Vaak moet je dit allemaal nog alleen doen ook, zeker als zzp’er. Je wil het natuurlijk in één keer goed doen, maar het is een tijdrovende (en als je een adviseur nodig hebt een kostbare) klus om alles uit te (laten) zoeken. De AVG-wet leren kennen, verwerkingsovereenkomsten juridisch goed dichttimmeren en uitvinden welke verkooptechniek het beste bij jou past.

Partner aan het woord

Waar de meeste ondernemers de ambitie hebben om iets voor zichzelf te beginnen of al precies weten bij welke formule zij zich willen aansluiten, is het bij Douwe van der Molen anders gelopen. Zijn samenwerking met Kevin Schuyffel van de formule That's Mail! is voortgekomen uit een nobel doel en een vervelende ziekte.

De AVG-wet - Next Level

Je maakt gebruik van een cookie melding op jouw website, je vraagt netjes aan jouw bezoekers of ze de nieuwsbrief willen ontvangen en je verstuurt niets zonder toestemming. Klaar om aan de mailing te beginnen! Of toch niet? Want komt de term ‘verwerkingsovereenkomst’ jou bekend voor? En zo ja, voldoet die van jou dan wel aan de nieuwe AVG-wetgeving?

Hoe kom je als ondernemer zo snel mogelijk aan een stabiel inkomen?

Als beginnend ondernemer is misschien de lastigste klus om aan een stabiel inkomen te komen waarvan je goed kan rondkomen. Je komt voor een hoop keuzes te staan die het ondernemen toch wel moeilijker maken dan je in eerste instantie had bedacht. Welk verdienmodel pas je toe? Hoe ga je beschikken over de juiste verkooptechnieken? Met welke klanten en leveranciers ga je wel in zee en met welke niet? Allemaal zaken waarover je goed na moet denken. Hieronder geven we je een aantal tips en stof om over na te denken. Zo zorg je voor een stabiele basis van jouw kersverse onderneming! Succes!

That's Mail! lanceert partnerprogramma

Het onlangs gestarte partnerprogramma That's Mail! is gelanceerd en naar eigen zeggen een groot succes. “Meerdere ondernemers maken gebruik van ons nieuwsbrievensysteem inclusief businessmodel en we ontvangen hele positieve feedback”, aldus de franchisegever Kevin Schuyffel van That’s Mail!.

2018

Waarop selecteer je een nieuwsbrievensysteem?

Wil je starten met e-mailmarketing? Goede keus! E- mailmarketing is nog steeds het meest populaire kanaal in de marketingmix, ver boven bijvoorbeeld Adwords en Social Media. E-mailmarketing is een makkelijke manier om je doelgroep te bereiken. 91% van de mensen checkt hun mail namelijk dagelijks! Maar je zult snel ontdekken dat er nogal veel aanbieders van nieuwsbriefsystemen zijn, ieder met verschillende functionaliteiten en specificaties. Waarop selecteer je dan?

Big data en privacy van persoonsgegevens

Nederlanders zijn gehecht aan hun privacy. Daarnaast weten we dat er steeds meer informatie over ons wordt verzameld, bijvoorbeeld door de overheid en de belastingdienst. Zo krijgen we sinds enige tijd een vooraf ingevuld belastingformulier aangeboden, met de boodschap om het ons ‘gemakkelijk’ te maken.

2017

Trainingen en Workshops

Het delen van kennis is niet altijd vanzelfsprekend. Mensen willen hun kennis niet delen, kunnen het niet goed genoeg of er wordt simpelweg geen tijd voor genomen. Het sociale speelveld (personen in jouw werkomgeving) speelt ook een belangrijke rol. Kennisdeling stimuleren is ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd raken en zich openstellen. Het effect van kennisdeling is iets leren. En iets leren brengt vaak, klein- of grootschalig, een verandering teweeg. In de manier van denken, beleven en/of doen.

2016

Verhuisbericht

Bij That’s Marketing! zijn we ambitieus. Wij willen onze sales- en supportafdeling laten groeien en hier hebben we bureaus voor nodig. In ons vorige pand aan de Haagweg 203 in Rijswijk was daar geen ruimte voor. Een uitstekende reden dus, om ons te oriënteren op nieuwe mogelijkheden!




Downloads


We hebben een netwerk bomvol specialisten. En wat hebben zij veel interessants te melden! Informatie die niet alleen wij boeiend vinden, maar ook onze klanten en relaties.

Samen met onze partners hebben wij (met zorg) onze white-papers samengesteld. Kennisdelen, daar kan je alleen maar van groeien!?

Veel leesplezier!

image

Nieuwsbrief ontvangen?

Zelf versturen we natuurlijk ook nieuwsbrieven. Hartstikke leuk met het laatste nieuws, de agenda van de Kennissessies en meer! Schrijf je direct in: